moa gullbrand

beslutsångest

Publicerad 2011-08-31 19:01:11 i Outfit,

Vet inte vilken av dessa jag ska köra på ikvääll? Hatar sånnahär dagar, när inget passar och man känner sig som en valross typ. Tror det blir jeansen i varje fall, men om jag känner mig själv rätt lär jag hitta en tredje, fjärde eller femte outfit innan jag är nöjd! Jag har inte gjort så mycket idag, inrett rummet lite mer, lämnat av en hel hög med glass åt min sjuka bästis och bara legat i sängen. Man blir så himla trött och orkeslös av att sockerabstinensen, och framför allt blir man hungrig! Brukar äta som en mus för det mesta men nu måste jag äta en gång var tredje timma för att inte hungra ihjäl typ haha. Ikväll ska vi ut med några från klassen och ta en öl (vatten för mig), ska bli underbart att träffa dom igen:) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela