moa gullbrand

tjaaabaaa

Publicerad 2011-10-02 15:46:20 i

har bestämt mig för att ta en relativt pluggfri dag idag! tipset från i princip alla är ju; när det bara blir gröt, skit i det. och om det är gröt? herregud jaaaa. ikväll vill jag äta pizza, ha sex, ben & jerrys och se någon mysig rulle.

just nu är jag så himla velig om att plugga. fatta att jag ska göra det här i fyra år till liksom! och sen måste jag konkurrera om en plats av fyra i ett team, hur lätt är det egentligen?! liksom FYRA i sverige. om jag ska fixa det här måste jag fylla fritiden med ytliga saker, riktigt ytliga knäppa saker. för det är jag liksom, ytlig som fan men rätt skärpt också, som vill komma någonstans här i världen. fick ett erbjudande om ett värdinnejobb i våras som jag börjar ångra lite att jag inte tog, men då hade jag ju inte hamnat här där jag är nu, man får väl tänka så!

Kommentarer

Postat av: carl

Publicerad 2011-10-12 21:26:33

ha sex ? :O !

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-05 12:09:36

Jag undrar var du köper alla dina BHar? så sjukt snygga allihopa! Tips på bra ställen????

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-28 20:47:15

UPPDATERA!

Postat av: elin

Publicerad 2011-12-22 13:55:21

uppdatera snaaart dååå

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-17 00:55:51

UUUUppdatera dåååååå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela