moa gullbrand

alternative junkfood

Publicerad 2012-12-31 14:53:28 i

 
Efter storstädning här hemma och med en kyl där precis ALLT är djupfryst (verkligen toppen på nyår, tack!) så åkte Tomas iväg för att köpa lunch på mcdonalds, jag gjorde en liten egen varian och tog chicken selects och gjorde egen sallad, inte så pjåkigt va? Känner att jag behöver ta hand lite om min mage då den inte mår så himla bra just nu, ska försöka dra ner lite på vitt bröd m.m, innan graviditeten åt jag inget sådant, men antar att det är sånt som händer... Nu blir det duschen och börja göra sig lite nyårsfin och sen ska jag förbereda lite med maten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela