moa gullbrand

ice-cream maker

Publicerad 2012-07-31 20:49:44 i Shopping,

Har varit så himla sugen på yoghurtglass och här i Umeå finns det inte att få tag på någonstans! Så jag har funderat på en egen glassmaskin! Så skönt att kunna göra sin egen glass och bara det faktum att man slipper alla e-märken och konstiga ingredienser etc är ju ett stort plus. Vill kunna göra egen nyttig yoghurtglass med massa bär, mums=) har kikat på denna fina från OBH Nordica, tror att det blir att slå till på den=) Nu ska jag forstätta se Hart of Dixie, verkar vara en toppenserie! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela