moa gullbrand

baking

Publicerad 2012-03-31 15:19:49 i


pizzabullar & matmuffins. så sjuuukt goda båda två! men dom får vänta till påskhelgen :) påskhelgen innebär alltså mat (i sjukligt stora mängder) och skoter!! åh jag längtar ihjäl mig redan nu. bästa veckan på året. dock blir det bara en helg för mig, så får passa på att njuta för fullt då! Nu ska jag städa upp lite här hemma så det ser lite trevligare ut sen välja ut kläder till ikväll, har inga kläder jag tycker om i min garderob alls...så det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela