moa gullbrand

tuesday

Publicerad 2012-05-29 15:08:26 i Outfit,

Jag har sovit i 15 timmar, helt sjukt ju! dumma morfinet som gör mig till en zombie. Ska strax iväg och jobba iallafall, ser ut så här idag. Men det kändes bara fult så lär väl byta om igen. Efter jobbet ska jag möta upp bästa soso som är hemma igen från stockholm och bara myyysa. Ska bli så underbart att se henne igen. Har fastnat helt totalt i min Jo Nesbø bok, så måste dyka ner i den nu en stund innan jag ska iväg känner jag! Hoppas ni har en bra tisdag=)

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-05-29 15:50:17

sjukt snygg!

Postat av: Emilia

Publicerad 2012-05-29 17:37:29

du är jättefin! hälsa soso, kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela