moa gullbrand

dream house

Publicerad 2012-11-30 16:42:07 i

Härom kvällen låg vi och kikade på hus, inte än på något år men så småningom kommer vi garanterat flytta till ett hus. Ett hus att leva i resten av livet, där barnen kan växa upp, med egen trädgård och allt. Hemnet är ju garanterat beroendeframkallande. Men vi hittade två hus som var helt jäkla gudomliga som jag skulle kunna köpa nu på direkten, är bara tvungen att visa er. 
 
Den första är en västerbottens gård på Grisbacka (där vi bodde förut). Bortse dock från inredningen för den var riktigt ful enligt mig. Denna kostar dock blyga 6,2 mille... Men tänk er fyra st öppna spisar, gud vilket drömhus! 
 
 
 

 
Sen var det denna topmoderna villa på Umedalen (där min pappa bor) och den slår nästan den första alltså. Som sagt, inredningen var inte på topp enligt mig, men kolla bara balkongen med jacuzzi... Dock är det 7 rum, vad vi nu ska med det till haha! Denna låg bara på 3,7 mille så inte så farligt ändå? 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2012-11-30 16:56:44

vad billigt det är hos dig!! våran lägenhet kan säljas för 2.3 miljoner och den är på 65kvadrat och rutten enligt mig haha

Svar: ja men det är stoooor skillnad på gbg och umeå :D
moa gullbrand

Postat av: cornelia

Publicerad 2012-11-30 18:12:28

Haha det där är ju min kopis hus på umedalen!!

Svar: haha ofta?! hahah vad coolt!! så fint ju!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela