moa gullbrand

inreda barnrummet

Publicerad 2012-10-30 13:47:00 i

Hola Senoritas! Idag är T ledig och vi har fixat iordning lite i barnrummet. Vi har alltså satt upp wallies med Nalle Puh! Blev så himla nöjd, nu är det mer barnrum och lite mer hemtrevligt! Verkligen ett stort tips, var skitenkelt att sätta upp och kostar inte mycket heller. Roligt att byta ut när barnet får andra intressen, typ om bebisen blir galen i Star Wars kan man sätta upp en massa Star Wars figurer! Ni fattar grejen haha. Jag beställer mina från tradera, finns hur många som helst där! 
 
Fick besked att försäkringskassan godkänt min sjukskrivning idag vilket känns jättejättejääääätteskönt. Då slipper jag oroa mig över det! Nu kan jag faktiskt slappna av. Tomas är på banken och fixar lite, jag ska duscha och göra mig iordning och när han kommer hem tänkte vi åka på lite butiker och leta några snygga krokar till hallen. Är bara att inse att man inte orkar hänga in jackan på en galge varje gång man kommer hem och då blir dom slängda över en stol istället...Kanske hittar jag något annat fint också, vem vet =) 
 
Vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
Har även börjat fylla i denna bok om bebisen, så roligt att ha senare! Här ser ni lite barnnamn också, dom flesta vet ju vad vi bestämt oss för men tänkte hålla på det tills hon kommer, för man vet aldrig vad som passar=) Men tror inte det kommer gå att ha något annat än det vi valt haha, hon känns som en "" redan! =) 
 

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2012-10-31 11:31:23

gud så sött med nalle puh-dekorationerna! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela