moa gullbrand

Vardagslyx

Publicerad 2012-10-30 20:20:57 i Graviditet,

 
 

 
Jag har drabbats av den värsta gravidkrämpan nr 1. Den är så hemsk, och gör så ooont. Tänker dock inte skriva vad det är med chans för att förlora varenda liten läsare hehe.  Är himla nöjda med vad vi åstakommit idag, nya krokar hänger i hallen och vi köpte även lite nya glas. Hittade även en fin liten julklapp till Frida! Nu är det fullt med ljuslyktor över hela lägenheten och jag passar på med lite extra vardagslyx. Varit så sugen på lussekatter i flera dagar och titta vad jag hittade på ICA! Lycka i matform. Nu ska jag mysa ner mig med min kopp med te och ha en gosig kväll med regnet smattrandes mot rutan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela