moa gullbrand

Vårpromenad

Publicerad 2013-04-28 13:19:44 i

Inatt har jag fått sova 12h ostört, förstår ni? 12 timmar!! Melina har nämligen världens bästa mormor som tog henne hela natten:) Så jag vaknade upp pigg och utvilad imorse, är döförkyld men hoppas det går över snart. Idag har vi varit på en promenad i solskenet, så härligt när det flyger fjärilar och det är tussilagos här och där! Nu sitter jag och njuter på altanen medans Melina sover i sin vagn. Haha bara för att jag skrev så vaknade hon precis.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela