moa gullbrand

hejdå 2013

Publicerad 2013-12-31 11:26:41 i Vardag,

 
 
 
fyra favoritbilder från mitt år ♥
 
 
Tänk vilket omtumlande år jag haft! Januari kantades av järnfusioner, ont och en gravidmage utan dess slag! I februari kom hon och hela vår värld vändes upp och ner. Sen dess har vi upplevt äkta kärlek varje dag och det går inte ens att beskriva med ord hur otroligt mycket lycka hon ger oss! Vi har haft ett underbart år och jag har lärt känna så otroligt många underbara människor. Hela mitt liv har förändrats helt och hållet och många vänner tappar man tyvärr på vägen, men så är det när man lever helt olika liv. Istället har jag träffat människor i samma livsfas och det är så roligt att även om man inte är lika gamla och har samma bakgrund så har man något som binder en samman, våra underbara barn ♥ Jag är så sanslöst nöjd med mitt år, jag hade inte kunnat få det bättre. Tyvärr har inte alla haft ett lika bra år och jag har två nära vänner som haft det riktigt jobbigt, och jag önskar så att jag kunde byta plats med dom, men ni är så otroligt starka båda två och nu ser vi framåt till 2014 och gör det underbart! eller hur? ♥
 
Sen måste jag tacka er underbara bloggläsare också, ibland är det lite läskigt att ni är så många som läser ( i mina mått mätt iallafall) och ibland kommer det in en och annan parasit som försöker trycka ner mig, men i överlag så är ni alla så snälla och otroligt kloka och tack vare den här bloggen har jag ju lärt känna en massa nya människor! Det känns så himla coolt och jag är så stolt över att kunna kalla dom vänner ♥ TACK för att ni läser, kommenterar och kommer med bra svar och frågor, ni har gjort min vardag med bebis såå mycket roligare och det är jag så tacksam för! 
 
 
Nu taggar vi 2014, let's make it count! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela