moa gullbrand

ljuspunkter

Publicerad 2013-12-30 17:50:12 i

 
 
 
 
 
Okej, om det finns något jag är lite besatt av så är det utan tvekan ljusslingor, vår lägenhet börjar likna en karnival i dessa mörka tider..hihi. Men jag kunde inte låta bli att sätta upp julgransbelysningen såhär på spegeln, iallafall nu när det är som mörkast behövs alla ljuspunkter man kan få tycker moi! 
 
 
 
 
En annan sak jag ääälskar är pompoms, guud så fint det är! Jag vill helst fylla hela Melinas rum med olika pompoms i pastellfärger, sååå fint =) 
 
 
Gud vilken lugn dag vi haft, vi har inte gjort mycket alls, och Melina har sovit en stund så jag har hunnit ligga i sängen och läsa = lyx! Nu har vi precis varit iväg och köpt en grej. kände att jag behövde lite "förändring" iochmed det nya året faktiskt! Ni får se imorgon :) Haha förresten, Melina i affären, hon ska bara hälsa och vinka till alla, "hä" (hej) låter det åt allt, och så vinkar hon med handen, och jag menar verkligen allt! Alla i kön, kassörskan, tidningsstället, mjölken..haha! Om en kvart slutar T och sen har vi honom hemma i två hela dagar! Älskar denna lilla "minihelg" mitt i veckan, nyår känns inte alls hypat för oss och det är så sköönt, det ska bara bli god mat och mys. Jag har köpt 1kg godis och vi har fyllt kylen med jordgubbar, cider, charkuterier och massa annat gott. 
 
Önskar er en trevlig kväll så hörs vi imorgon! kram på er 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2013-12-30 23:34:23

Åh vad fint! Har en spegel som inte är uppsatt än och det skulle se så bra ut med ljus runt runt den! Snor nog idén från dig :D

Svar: jamen gör det, så fint!! :D
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela