moa gullbrand

lugn onsdag

Publicerad 2013-02-27 09:04:49 i Vardag,

Godmorgon på er! Jag och Mellan har varit vakna ett bra tag, men är faktiskt ganska mysigt att sätta på nyhetsmorgon och bara ligga i soffan och gosa. Idag blir en lugn dag här hemma, vi har inte några planer alls och det är regnigt och grått ute, så tycker det passar perfekt att bara mysa i sängen och se på film hela dagen! Vi får passa på att njuta så länge vi har Tomas hemma med oss=) Nu kurrar min mage för första gången på länge(!) så ska göra iordning lite frukost tänkte jag. Hoppas ni får en toppenonsdag! kram 

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2013-02-27 16:05:27

Haha, vad roligt att din tjej kallas Mellan och min för Millan ;) skönt att höra att du börjar må bättre förresten. Det är otroligt vad lite mat och sömn kan göra :D

Svar: hahaha jaaa det tänkte jag inte ens på! Mellan och Millan ;)
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela