moa gullbrand

mad men

Publicerad 2013-01-31 12:26:52 i Vardag,

 
Har länge velat se Mad Men men eftersom jag har ungefär femhundraelva andra serier att se har jag aldrig hunnit! Men nu har jag ju så mycket dötid att det passar perfekt. Jag är helt kär i kläderna, livstilen, ja allt! Det måste ha varit sjuhelsikes svårt att vara kvinna under den här tiden men samtidigt önskar jag att jag var född då. Tänk att få gå runt i alla fina klänningar och frisyrer hela dagarna..vilken dröm! Jag tror att jag hade varit en bra hemmafru faktiskt, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela