moa gullbrand

dagens mama

Publicerad 2013-07-29 16:22:59 i Outfit,

 
 
 
Såhär ser jag ut idag=)
 
Är osminkad & håret i toffs så resten är nog inte så roligt att se! ;p Funderar på att börja ta lite roligare outfit bilder, har ju trots allt en fjärrutlösare som jag inte ens testat! Kanske vore något? Nu ska vi iväg en snabbis och åka och köpa en urtunningssax, jag är sugen på att börja använda min hårförlängning igen men mitt hår är så toktjockt för tillfället så måste tunna ut det litegrann =) Sen slutar mannen lite tidigare för en gångs skull och kommer hem klockan sex! Så vi kan faktiskt äta middag ihop! Det blir marinerad kyckling & ugnsrostade grönsaker, mums! Önskar er en trevlig kväll! Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela