moa gullbrand

dagens mama

Publicerad 2013-07-30 13:43:00 i Outfit,

 
 
 
 
 
Godmorgon på er! Jag försöker blogga med en hand då jag har en arg bebis i famnen, iiingenting duger förutom mamma, att ligga ner är hemskt och leksakerna är skittråkiga om inte mamma håller i dom förståss, dååå kan man skratta hur mycket som helst ;) Såhär ser jag ut idag iallafall! Är sååå nöjd med mitt hår! Blev så tunt och lättskött och jag känner mig hundra gånger fräschare när jag får ha långt hår=) Idag regnar det precis som igår och vi har inga planer alls förutom att gratta Melinas farmor ikväll som fyller år! Ska försöka underhålla den här surpuppan så hörs vi senare! Kram 

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2013-07-30 15:39:57

Skulle också behöva tunna ur mitt hår! Det börjar bli riktigt långt men jag har så fruktansvärt MYCKET hår så det blir bara jobbigt att ha det utsläppt haha

Svar: jamen samma här! men det var faktiskt tokenkelt att göra själv!! saxen kostar 99;- på JULA eller clas ohlson så det var kanon :D
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela