moa gullbrand

dop pt. 3

Publicerad 2013-06-11 17:24:00 i Melinas Dop,

Efter ceromin flyttade vi oss en trappa ner där det bjöds på allt det goda fikat =) 
 
 
 
Melinas farfar håller ett roligt tal som fick mycket skratt, kanske mest för att han pratar om hur "ödmjuka" han och hans son är, hihi ;) 
 
 
Melina och moster kikar på alla fina presenter som hon fick! 
 
 
Presentöppning, som tog sisådär hundra år ;) hihi 
 
 
 
min fina man ♥
 
 
Vi fick så galet fina presenter och precis ALLT var i min smak, annars brukar det ju vara något litet som inte riktigt passar men nejnej, så fina grejer! Längtar efter att visa er allt. Sammanfttningsvis är jag sååå himla nöjd över dopet, det kunde inte ha gått bättre! Vi hade det så otroligt trevlig och jag tror alla hade det faktiskt =) Men en sak är säker, bröllop får vänta några år för om det tog så här mycket tid och planering att fixa detta dop med 100 personer så kommer bröllopet ta musten ur mig totalt haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela