moa gullbrand

dop pt.2

Publicerad 2013-06-11 15:12:00 i Melinas Dop,

Nu får jag ju visa er det bästa, nämligen bilder från själva ceremonin! 
 
 
 
Finaste Bella började dopet med att sjunga sååå vackert. Låtarna vi hade valt var "Handens fem fingrar" och "Make you feel my love" med Adele =) 
 

Pappan läser en text som han tränat stenhårt på, gud jag kommer höra den där versen i sömnen haha... 



 
 
 
 
Emmy & Edvin häller upp dopvattnet =) Och ser ni vad som hänt?! 
 
 
Jo, Melina somnade! Blev mycket skratt när vi märkte det, och självklart var det extra pirrigt att lämna över en sovandes Melina till prästen, alla räknade med att hon skulle gallskrika när han blötte hennes huvud, vilket sätt att vakna liksom ;) Så vad tror ni hände? 
 
 
 
Ingenting! Hon bara log och var så glad trots att hon blivit väckt haha =) Här visar prästen upp en nydöpt Melina. 
 
 
Sen passade hon på att ta en till tupplur i pappas famn =) Sötnosen min! 
 
 
 
Dopet var verkligen så himla fint och jag kunde inte vara mer nöjd! Mest för att Melina var så himla nöjd. Inte ett knyst förutom lite skratt, och annars var hon sådär som bara hon kan vara ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: My - 21 år och mamma till Milou ♥

Publicerad 2013-06-11 23:31:36

ÅHH vad fina bilder Moa!! Speciellt de sista på er 3. Det ser verkligen ut att ha varit ett perfekt dop :)

Svar: åh tusen tack fina du!!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela