moa gullbrand

Gos i sängen...

Publicerad 2013-05-30 21:08:00 i

..är det just nu här hemma för fulla muggar framför "proffsdrömmen" =) 
 
 


 
Hallå på er! Hoppas ni haft en kanondag, här har det varit varmaste dagen hitills med 26grader klockan 19 på kvällen, puh så varmt! Som utomlands. Jag och Melina har varit på jobbet och hälsat på och Melina är ju bara såå kär i sin farbror Niklas ;) Sen har vi varit och fikat och kikat i lite affärer med Nathalie. Fick med mig lite godbitar till Melina såklart, vem kan låta bli?! Sen åkte vi hem till mormor och hälsade på en sväng. 
 
 
 
 
Det här med känslor, alltså sådant som sitter i huvudet. Tycker det är så konstigt att man kan få fysikt ont av en känsla. Ont i hjärtat, ont i magen m.m. Jag kommer exakt ihåg hur jag kände denna helgen för exakt ett år sen, för jag känner precis likadant nu. Och så kollar jag tillbaka på bilder och vill bara slå mig i huvudet för att jag tänkte så då, men ändå sitter jag här med samma klump i magen idag. Blä. Jag älskar att ni är så många som läser men samtidigt kan jag inte vara lika "ärlig" och skriva vad jag vill som förut. Men jag önskar iallafall inte det här till min värsta fiende och jag önskar att jag bara kunde få vakna upp och inte känna så här. Tänk...hur känns det? 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2013-05-30 21:26:17

Usch, vet exakt hur du menar.. Har också en sån helg i maj varje år. Trodde aldrig jag skulle må bättre men det känns faktiskt bättre med åren. Nästa år hoppas jag att den helgen ska passera utan en enda tanke på det onda. Stor kram!

Postat av: Michaela

Publicerad 2013-05-31 11:44:57

Åh, Melina är så söt!! Skulle jättegärna vilja ha dina åsikter angående bebis- och barnkläder (frågor finns på bloggen). Då jag är i uppstartningsfasen av en grej och behöver all hjälp jag kan få! Dessutom gillar jag din smak och Melina är alltid så fint klädd! :)

Svar: åh vad roligt!! ska gå in och kolla direkt :D:D
moa gullbrand

Postat av: Annica

Publicerad 2013-05-31 16:38:01

Finaste Moa. <3 Bara andas. Behöver du ventilera finns jag på FBchatten eller sms, glöm inte det. Även om vi inte hörs av lika mycket som förr så följer jag din resa än idag. Det har blivit några år nu.
Att få en annan vinkel på saker och ting kan klarna upp en del. Hör bara av dig, precis som förr så finns jag här om du behöver det. <3 <3 <3!

Svar: åh tack finaste finaste du <3<3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela