moa gullbrand

såååå varmt!

Publicerad 2013-05-31 12:15:57 i Vardag,

Hallå på er! 
 
Mitt minneskort har gått sönder så tills jag hunnit köpa ett nytt ikväll så blir det no pictures =) Idag är det 28grader varmt ute....wihooo tänker ni, neeej tänker jag! Det går ju inte att vara ute med en liten bebis då heller, melina skulle bli en blöt liten pöl. I helgen är det även roligaste helgen på hela året här i Umeå, nämligen Brännbollsyran! Sååå roligt att se alla lag med knäppa outfits och bara njuta ute i solen. Men pga av värmen ser det ut som att vi får stänga in oss i sovrummet med fläkten på "high".... Har laddat med en massa fruktspett i frysen (typ det jag lever på just nu) och iiiskall iste i kylen =) Önskar er en toppendag i solen i varje fall! Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela