moa gullbrand

förvirrande

Publicerad 2013-11-26 03:46:22 i Vardag,

Vi har gratis wifi på hotellet och jag sitter och äter frukost själv medan t och melina sover ut=) vi bor verkligen på bästa hotellet, så sjukt fint, underbar personal, typ fem pooler men ändå inte för stort utan väldigt litet och privat, och det bästa? Vi har en egen privat strand!!!! Åh jag ska visa er bilder sen, det är så fint så jag får nypa mig i armen!!

Melina äääälskar att bada, först var havet liiite läskigt men nu har hon vant sig och plaskar runt som en galning haha! Jag har bränt mig på axlarna så idag hänger jag i skuggan, shit vad solen tar här!

Angående rubriken, kollar runt på lite bloggar och Facebook, det känns så knäppt! Allt detta julstök och kyla känns ju mil bort!! Så knasigt =)

Nu kom en nyvaken melina och t ner till frukosten, snart ska vi hoppa i poolen! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: My - 22 år och mamma till Milou ♥

Publicerad 2013-11-26 11:49:52

Åh, vad fantastiskt!

Idag ligger det lite snö på gatorna här i Umeå. Äntligen! Det var ju ingen snö på skyltsöndag i söndags, nästan lite tråkigt :(

Svar: Åh hoppas det är snö när vi kommer hem!!!
moa gullbrand

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-11-26 15:05:46

Gud så jäkla avundsjuk jag är, här regnar det och är svinkallt! Men vad skönt att allt går bra med Melina & att ni har det bra allihopa :)

Svar: Tack gullis!! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela