moa gullbrand

Storstädning på G

Publicerad 2013-09-30 10:20:00 i Vardag,

 
 
 
Hallå ladies! Har ni en fin månad hitills? Här började den 06.00, puh säger jag bara. Idag är vi ensamma hela dagen fram till 23 och utan bil dessutom så vi passar på med storstädning. Har lånat "Kärscher" av min kära mamma så nu ska jag ge mig på alla fönster och speglar tänkte jag! Det är verkligen såå ostädat här hemma och då blir jag alltid stressad och vet liksom inte vart jag ska börja. Sen ska jag lägga upp lite grejer för loppis om jag hinner också, har sååå många skor jag aldrig använder längre (14cms klackar passar konstigt nog inte med barnvagn;)) och lite fina guldklimpar i garderoben som ändå inte kommer till användning.
 
 
Vi får se hur långt jag hinner idag, måste hinna plugga med. Imorgon är det prov och håll alla tummar och tår fina ni! Är ju så svårt att få en ledig stund nu när jag är själv hela dagen så vi får se hur det går... Önskar er en kanonfin höstdag iallafall! KRAM! 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2013-10-01 02:28:24

Hej!

Lätt lite intressant med loppisen...vad är det du säljer...kanske du kan lägga ut det här? Är intresserad i allafall

Svar: Hej! Ja vad roligt, det kan jag absolut göra, ska försöka fixa det :D kram!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela