moa gullbrand

lördag

Publicerad 2014-04-26 08:06:00 i Vardag,

hejhejhej på er=) Är det någon vaken? Jag steg upp 6 och körde ett rejält rygg/biceps pass imorse, underbart efter två dagar med vila. Att åka till gymmet är heligt för mig, det är den tiden jag får själv med bara mitt huvud och hinner reda ut alla tankar innan det är barn & plugg som gäller. Just nu är jag lite nere, jag vet att det blir en stoor hormonförändring när man slutar amma och att man oftast då blir ledsen, så jag vet ju orsaken. men det känns ändå så jobbigt! Jag har alltid sagt att jag ska sluta när Melina vill, och nu har jag en gråtandes bebis som bara villvillvill. Men jag vet ju att det kommer gå över snart. 
 
 
 
Tänk att det är snart ett år sen du döptes! ♥
 


Jaja, vi kan ju fokusera på något roligare? Lördag idag och jag och Melina ska storstäda och sen åka iväg för lite shopping, det blir nog en bra dag! Det har hänt såå mycket med Melina på senaste. Hon började gå för ett tag sen och det är så roligt att se henne utvecklas. Men det som utvecklats mest är nog hennes språk! Hon kan säga "titta" "där" "mamma" "pappa" "hej" "usch" "bajs" (hahaha inte jättekul nej) "ja" "oj" "klocka" "lampa". Det är så himla kul att höra hihi =) Jag blir så stolt över henne varje dag, och när vi ska sova har vi så himla kul, hon har lärt sig att slänga sig från fönstret i sängen, och hon bara tjuuuter av skratt! Sen kryper hon upp, ger oss varsin puss och sen trycker hon på våra kinder och visar att vi ska pussa varann, och när jag & T pussar varandra skrattar hon högt hihi, knasfian! 

Nej hörrni, nu hör jag någon vakna, är helt skakis i armarna från gymmet så kan knappt skriva :P kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela