moa gullbrand

how come your arms are not around me

Publicerad 2014-08-13 15:05:41 i Outfit,

 
 
 
One of those days, när jag helst skulle krypa ner i sängen och se film efter film och inte göra ett dugg. Men det gåår ju inte riktigt som mami! Bara att skaka av sig I guess. Skulle behöva köra ett hårt pass på gymmet för att rensa skallen men det blir också svårt, så får väl kanske bli en pw ikväll då? 
 
Inskolningen idag gick iallafall såå bra, Melina lämnade mig på typ två röda och lekte själv med fröknarna och dom andra barnen. Så dom tyckte att jag skulle börja gå ifrån en liten stund imorgon, spännande att se hur det går! Nu sitter mitt hjärta här bredvid och skruvar i sin traktor <3 hoppas ni har en fin dag! kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela