moa gullbrand

söndagmorgon hos oss

Publicerad 2014-08-31 09:32:00 i Vardag,

 
 
 
 
Godmorgon på er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla kaninen gungas fraaam och tillbaka och ska bäddas in
och ut och bäras och kramas och pussas och puh så mycket, hihi! 
 
 
 
 
 Usch vilken natt jag haft, mardrömmar om mördare som hoppade ur garderoben (sjukt verkligt) m.m. Inte kul alls och när Melina ville stiga upp 07 var jag såååå slut. Men hon lekte snällt själv en timma tills jag kände mig normal igen haha. Här tar vi bara det lugnt för tillfället, Melina leker alla möjliga lekar och jag kikar på nyhetsmorgon och sippar kaffe. T var ute igår och ska jobba idag, han ramlade in vid 04 så vi får se hur det går, haha... 
 
 
 
 
 
 
 
Är helt kär i Melinas nya skaljacka jag hittade igår,
den var verkligen helt ny och kommer bli perfekt i höst! 
 
Idag ska vi mysa med Jennie och Tuva-li tänkte vi. Kanske höra med dom andra tjejerna också? Sen ska vi iväg på kusinkalas och ikväll storhandling och allt annat fix inför veckan. Såg ni på nyhetsmorgon imorse förresten? Det var en såå rolig video som några sjuksköterskor hade gjort här på sjukhuset för att rekrytera och ååh vad taggad jag blir! Älskar verkligen yrket jag valt, det känns så kul! Imorgon börjar skolan och jag kunde faktiskt inte vara mer taggad, längtar efter att hänga med mina tjejer hela dagarna och kämpa och slita håret och skratta och ha kul och allt som hör universitetet till hihi =) 
 
Det ska bli så himla skönt att få något att tänka på och sätta igång hösten på riktigt. Denna sommar har utan tvekan varit den bästa på länge. Haft sååå roligt med både vänner och familj. Men det har även hänt lite saker som jag får ont i hjärtat av att tänka på. Ibland är det inte så lätt att hinna med sina egna tankar när man har en dotter att ta hand om. Jag sätter alltid Melinas bästa i första hand och att ta hand om henne är alltid prio 1, 2 och 3. Nånstans där långt nere kommer jag typ...haha. 
 
Nej nu ska vi göra iordning oss för dagen! Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela