moa gullbrand

364

Publicerad 2014-12-30 19:15:46 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
Hur min mage kan se ut såhär efter all denna
julmat, godis, fika och annat är ett mysterium haha! 
Fyller på med ännu mer godis och god mat innan 2014 är slut, mmm! 
 
 
 
Heeej på er! Gud så trött jag är idag. Är helt sluuut fast vi inte gjort mycket alls! Jag åkte och handlade 08 imorse, så skönt att ha det gjort och nu är all god nyårsmat fixad. Tyvärr blev våra planer inställda då värdparet fick magsjuka, så för oss blir det bara en myskväll här hemma med god mat, lite bubbel och någon film! 
 
Sen har jag färgat håret och så kom våra fina vänner som bor i Norge förbi. Åh så kul att träffa dom och vi bara måste åka till Norge och hälsa på! ♥  Sen har jag sovit en timma och bara tagit det lugnt. Nu har Melina precis målat (hennes favoritsyssla) och jag sitter i soffan med tända ljus och dricker kaffe, hoppas det piggar upp lite ♥
 
 
Nej, got to go! Ett besök i godisbutiken väntar (nyttigt jag vet, haha men det är ju ändå julloooov, visst får man njuta lite extra då?) och sen krypa ner i sängen med iskall fanta och någon mysig komedi. Perfekt slut på detta år! Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela