moa gullbrand

the perfect bra?

Publicerad 2014-12-20 16:59:24 i Min bröstförstoring,

Okej hörrni, jag skäms faktiskt för att säga detta. Vet ni hur många BHs jag köpt sen min bröstförstoring? 1. EN! Det är ju hemskt! Oftast går jag faktiskt utan bh eller med en tunn sporttop. Det har bara fallit mellan stolarna månad efter månad och kanske är det för att jag inte hittar den perfekta bhn. Jag blir galen snart! Jag är på jakt efter en BH men riktigt bra push up men samtidigt skön, går det att hitta? Har ni några tips? Hit me! 
 
 
 
 
Bhs från Nelly.com. Älskar den till vänster från Marlies Dekkers, den ska jag ha i min ägo nångång ♥
(gillar förresten att Melina ropar "mammaaaaa" när hon ser dessa bilder, haha tar det som en komplimang!) 
 
 
Nu i jul ska jag faktiskt gå in i en riktigt underklädesbutik och testa vad jag har för storlek exakt.
Ska bli spännande att se vart jag hamnar! 
 
 
På tal om brösten, så är jag lite ledsen över mitt ena bröst. Jag har nämligen fått dubbelbröst. Det syns inte i alla ljus men vissa gånger syns det så himla tydligt och jag känner det väldigt tydligt med. Åh så jobbigt det känns! Men jag vet att det kan ta tid med brösten och att om det inte gått tillbaka sig inom ett år fixar dom på kliniken till det. Jag går och räknar dagarna till februari då det gått 6mån och jag får gå på återkontroll och se vad dom säger. Det känns såklart jättetråkigt när man lagt ut så mycket pengar på brösten, men samtidigt vet jag att det är vanligt och att det kommer lösa sig. Annars är jag supernöjd över brösten, har dock blivit väldigt storleksblind och tycker att dom är så småååå oftast. Fast jag veeet ju att det är hjärnan som spelar ett spratt! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: julius

Publicerad 2014-12-23 02:21:17

Mitt tips: fortsätt utan bh. Du verkar tycka det är skönt och så mycket finare. Har du fixat brösten är det synd stänga in dom i bh. Med implantat kan det bli för mycket med push. Om du måste ha bh så föreslår jag sloggi onesize som min tjej ibland tar på. Helt mjuk tunn och ganska läcker, som du var utan men ändå känner lite stöd.

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-20 12:37:26

hej, jag har just gjort bröstförstoring, la in 400 cc hög profil runda. är rädd att jag inte kommer kunna köpa bh:ar på typ h&m osv. Vet att du la in 500 cc så tänkte kolla vad du har för bh storlek nu och om du kan hitta bh:ar och bikinis på typ hm, Lindex osv. tacksam för svar :)

Svar: Jag vet inte exakt min storlek men kan definitivt ha D på hm utan problem så oroa dig inte! 😀
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela