moa gullbrand

wakey wakey

Publicerad 2014-12-31 09:08:40 i Vardag,

Godmorgon! Melina däckade vid 19 igår och hennes föräldrar låg vakna sent, vi hade så mysigt och tog verkligen vara på egentiden! Somnade i Ts famn medan han kliade mig på ryggen, alltså finns det något skönare?! Så när Melina vaknade vid 07.30 var jag liiite trött men inget lite kaffe inte kan bota! 
 
Nyårsafton idag, wihoo! Ser bara positivt på det nya året och visst är det skönt med en "nystart"? Ser så mycket fram emot 2015, skolan (som känns lite motig just nu, vem mer orkar inte plugga under jullovet?!), vänner och allt roligt vi kommer hitta på, familjen, se Melina bli ännu större och lära sig mer, nya mål inom träningen, resor och annat spännande. Vi börjar året med en riktig birthday-bash för min del med mina närmaste vänner. Ska bli så roligt! Tänk att jag fyller 23 år om en vecka!
 
 
Vi startade nyårsafton på ett roligt sätt, Melina bestämde sig nämligen för att kissa på pottan! Haha ni som föräldrar förstår, jag blev såå stolt och vi hoppade runt och klappade händerna efteråt! Nu har vi precis ätit frukost och jag ska göra iordning mig för dagen. Eftersom vi firar nyår hemma blir det en lugn dag med matlagning, kanske utelek i snön och förhoppningsvis ett träningspass för moi=) 
 
Nu är det en liten tjej som drar i mig och ropar "maaaamaaaaa" så måste rusa! Puss! 
 

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2015-01-06 23:38:05

har varit sämst på att plugga när jag varit hemma under julen! :p haha men nya tag nu! kram <3

Svar: haha skönt att jag inte är ensam!! lycka till på tentan sen!! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela