moa gullbrand

wonderful life

Publicerad 2014-02-23 11:28:53 i Vardag,

Idag mår jag exakt som man ska må efter en riktig utekväll! Dåligt m.a.o ;) Gud så underbar lördag vi hade igår. Världens godaste middag, underbara drinkar (kristoffer är bartender!), spel och en massa roligt. Sen en utgång som var helt perfekt med ännu fler drinkar och en hemgång som slutade i diverse snöhögar och sen sov vi över hos Jennie och Kristoffer. Det är värt varenda liten huvudvärk och illamående idag, utan tvekan! 
 
 
Alltså jag är så underbart lycklig att jag träffat denna tjejen, hon känns som något jag saknat hela livet fast inte vetat om det! Vi har så sjukt roligt tillsammans och är så lika varandra och kan prata om ALLT! ♥
 
Idag är det ju os-match men det har väl ingen missat? ;) Så vi ska hämta Melina efter den så det blir några timmar utan henne till, ååh så jag saknar henne! Kommer pussa ihjäl henne när vi ses igen. Men tills dess blir det att försöka bli fräsch och pigg igen, vi börjar med ett långt varmt bad, senaste MAMA och sen bara myyys med kära man som mår ännu sämre än jag idag! Hoppas ni får en fin söndag, puss och kram! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela