moa gullbrand

snabb update

Publicerad 2014-01-28 18:24:40 i Vardag,

Måste bara skriva lite snabbt! Jag har suttit från 08 tills nu och jag är heelt slut! Men med gott sällskap av tjejerna i min grupp så har det kännts uthärdligt! Vi har verkligen varit sjukt duktiga! Men hörrni, Melina blev dissad av Özz Nujjen idag! haha eller jag vet inte, det kändes nästan så. Han hade en föreläsning här i Umeå nämligen som Tomas åkte på, och så kom jag dit och Melina satt i mitt knä och lyssnade! Sen började hon prata mitt i allt, huuur högt som helst! Och Özz nujjen ba; VEM har tagit med en bebis?! Och Tomas ba; eh jag... jag är pappaledig! Och så fick vi berätta för publiken en massa saker och jaaa, haha ni förstår ju säkert inget men det var riktigt pinsamt men roligt iallafall! Sen tog jag med Melina till min grupp och hon busade runt och jag fick ge henne några extra pussar = en miljon gånger mer energi! 
 
Men det jag skulle skriva var ju att jag igår la ner Melina i sin säng när hon hade somnat, och vet ni? Hon sov 13 utan att vakna!!!! Helt chockad  var jag imorse när hon fortfarande sov när jag åkte!!! Nu håller vi tummarna att det håller i sig! Nuuu ska jag äntligen få komma hem och pusta ut. 
 
Förresten, vi måste ev. ha en dagisplats till Melina nu i april... Kan inte säga varför tyvärr men det är lite kaaaaos hos oss just nu och imorgon ska vi ringa och kolla dagis / dagmammor. puh! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela