moa gullbrand

cozy mornings

Publicerad 2014-07-30 12:16:40 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
Godmorgon på er! Hur har ni det? Jag somnade 02.30 igår och Melina vaknade 08...puuuuh! Kaffemaskinen får jobba hårt idag säger jag bara. Sen dess har vi bara myst här hemma och hämtat hem pappan som haft en minst sagt vild kväll igår haha. Idag ska vi fira Melinas farmor som fyller år, sen tänkte jag hinna gymma innan dess. Annars har vi inte så mycket planer! Man uppskattar faktiskt dessa molniga dagar då och då. 
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni om mina naglar förresten? Superdålig bild men matt neonrosa är
dom iallafall. Har fått dille på matt nagellack, sååå himla snyggt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela