moa gullbrand

push yourself

Publicerad 2014-07-30 15:48:00 i

 
dööör så svettigt det är på gymmet dessa dagar, även om det finns ac spelar det liksom ingen roll. Gillar iallafall ändå att vara snygg på gymmet, hur fräscht är det inte att jag matchar linne och naglar haha?! Hann med ett pass med fokus på rygg idag, superskönt eftersom jag haft så himla ont i min rygg i några dagar. Haha nu började jag tänka på Stockholm där vi träffade på en "kiropraktor", (citattecken eftersom han tydligen ljög?!) som skulle knäcka allas nacke, som tur var var jag den enda som inte lät honom knäcka min och det var tur haha. 
 
Fått testa dessa Nutramino HEAT och några bars av min snälla vän magnus, sooopergoda.
Low Carb baren var typ det godaste jag smakat, mums! 
 
Nu har jag precis nattat Melina, det tog ungefär...2sek haha, så trött var hon. Om ett tag ska vi iväg till Ts mamma och efter det blir det bara mys här hemma. Har tjatat på T att vi ska börja se Breaking Bad i seriöst 2år, så säger Victor en gång "se det, skitbra" och då gick det tydligen haha, tack för den! Men är nöjd att jag får se iallafall hihi. Önskar er en toppenkväll! 
 
 
PS. Måste ju tipsa om min favvolåt just nu, både till träning
och annars haha, så himla skön! Perfekt "fuck you" känsla för mig faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela