moa gullbrand

finally they are mine

Publicerad 2014-06-24 14:37:31 i Vardag,

Hallååå påer! Tänkte kika in en snabbis och säga hej, Melina sitter här bredvid och badar och T stökar undan från lunchen, ikväll ska det snickras och jag tror jag och Melina flyr fältet hem till Emelie istället, mycket bättre! Längtar såå tills det är färdigt, kommer bli så fint! 
 
Men nu måste jag ju iallafall visa er vad jag fick imorse... 
 
 
 
 
Jag tror inte ni förstår hur mycket jag suktat efter dessa skor..alltså dom är verkligen my dream come true! Älskar älskar älskar dessa Nike air force och imorse blev dom mina! Är bara s.å nöjd och dessa kommer jag rocka i sommar typ heela tiden, är ju lika snygga att gå ut och dansa med som att ha i vardagen. Får tacka min fina älskling lite extra, tacktacktack världens bästa man ♥
 
 
 
Nike air force 1 ♥
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-06-26 03:30:41

På vilken affär hittar du Ella kitchens nya produkter?:-)

Svar: nu finns dom även på ica maxi!! =) kram!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela