moa gullbrand

helgen i bilder

Publicerad 2014-06-22 10:57:50 i Vardag,

Ja alltså jag veeet! Jag är typ sämsta bloggaren! Speciellt på att ta bilder, har knappt knäppt några bilder i helgen, (iallafall inte på någon annan än mig själv typ;);)) haha så dålig. Men just nu har jag inte sådär jäättemycket blogglust faktiskt, att sitta inne vid en dator när sommaren händer är ju riktigt svårt ju. Så ni får stå ut helt enkelt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har iallafall haft en super midsommarhelg. I Fredags träffades vi några par hos Jennie och Kristoffer och åt gudomligt god mat, alltså det godaste grillat jag någonsin ätit! Vi spelade spel (kubb t.ex där varje par hade sin egna grej att slå vad om, ex nattning, städning, blöjor, tvätt, haha så kul!) och Melina var vaken till 00.30 utan en enda gnällning, hon var bara sååå nöjd och gick runt och lekte själv. Sen sov vi över hos J&K och på morgonen myste vi tjejer tills det var dags att lämna bort ungarna till barnvakter. Resten av dagen spenderades mestadels med en flaska i handen faktiskt haha..vi åkte nämligen till Skellefteå för trav, tyvärr vann iallafall inte jag & T något men det får man nog nästan räkna med va? ;) Jag insåg snabbt i varje fall att jag inte är någon fest-tjej..alltså det är så hemskt! Jag älskar förfesterna, att snacka och fixa sig och allt det där. Men när klockan börjar bli mot 23 så vill jag gäärna bara krypa ner i min säng och gosa istället haha. Vad har hänt?! Jag får faktiskt rycka upp mig, iallafall tills vi ska till Sthlm för då kan jag ju inte sitta hemma precis ;) 
 
Idag är det sööndag och jag har för ovanlighetens skull lite egentid. Gud så skönt! Ska bara mysa i sängen, dricka kaffe, ta ett varmt bad och sådär. Att sen få hämta min älskling från mormor (där hon nog har det bäst i världen) är höjden av lycka. Ska bara pussa ihjäl henne resten av kvällen! Hoppas ni haft en bra midsommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela