moa gullbrand

and sometimes...

Publicerad 2014-03-30 22:14:30 i Vardag,

Det finns saker som fortfarande håller mig vaken om nätterna, som ger mig ett knytnävslag i magen och som kan få mig att gå in på toaletten på skolan för att ta tre djupa andetag så jag inte faller ihop totalt. Och jag försöker att förstå och förstå men vet du? Det gör jag inte. Det känns som en fet jävla lögn och något jag aldrig kommer komma över. Det är något som får mig att krama min dotter lite extra och önska att hon aldrig får uppleva något sådant. Ofta förtränger jag det och tvingar mig själv att fokusera på annat men vissa gånger sipprar det igenom och gör liksom allt lite svart på insidan. Just den här söndagen är en sån dag. 




'There are 6,470,818,671 people in the world. Some are running scared. Some are coming home. Some tell lies to make it through the day, others are just now facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good struggling with evil. 6 billion people in the world, 6 billion souls, and sometimes, all you need is one.'




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela