moa gullbrand

mamma-lyx

Publicerad 2014-05-27 18:57:05 i Vardag,

Hallå på eer! Bra tisdags hitills? Jag har varit på skolan hela långa dagen och...dissikterat! Japp ni hörde rätt! Jag har klippt och stoppat fingrarna i gris-hjärta,lunga,strupe,njure m.m. Inte såå gosigt va men väldigt roligt och lärorikt. Mest spännande var nog kanske att det låg ett lik i samma rum, inte synligt såklart men ändå lite läskigt och veta att det gömmer sig där i kylen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jaja, var ju inte det jag skulle prata om, utan mamma-lyx som ni ser i bilden ovan. Jag är nämligen ensam hemma och det är faktiskt himla skönt. Ett varmt bad, fluffig morgonrock, kaffe och vattenmelon, aah så härligt! Behövde verkligen ladda min batterier. 
 
Sitter på weheart it och kikar och drömmer mig bort till att planera bröllop hihi. Hittade nämligen låten jag vill gå nerför altaret med imorse, ååh nästan så jag började gråta på bussen! Så fin är den. Men först måste ju T fria såklart, hihi :) 
 
Åh nu räknar jag bara ner dagarna tills jag får vara hemma med min lilla skrutt, saknar henne enormt på dagarna! Hon har blivit så himla smart att det liksom är svårt att fatta, hallå - hon är ju en liten bebis bara! Numera förstår hon det mesta och säger jag t.ex "ska vi äta mat" så går hon direkt till matstolen och lyfter upp händerna. Och hon älskar att pilla med saker och just nu är det att sätta på sig ryggsäcken, sockar och vantar själv, och hon blir såå frustrerad när händerna inte riktigt vill lyda och vill verkligen inte ha hjälp, haha undra vart hon fått den envisheten ifrån.. ;) 
 
 
Kan ju också passa på att visa er mitt långa svarta hår som jag bara är sååå nöjd med. Tack älskade bästa finasted underbara bästis ♥ Dock märkte jag nu hur blek jag är så det måste jag ändra på snarast, ska hämta ut ett litet rött paket till moi från T idag och sen köpte sololja så jag hinner bli riktigt brun hihi, finns få grejer som får en att känna sig så fräsch! 
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och...göra ingenting! hihi 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-28 22:11:24

Nyfiken på vad det var i mors dag paketet 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela