moa gullbrand

äntligen fredag

Publicerad 2014-11-28 17:00:47 i Vardag,

lite bilder från senaste på instagraaaam, är lite mer aktiv där än här på veckorna så följfölj=) 
 
Äntligen freeedag! hur är det möjligt att det alltid kan kännas lika härligt med helg? Men jag måste säga att efter att ha jobbat en hel vecka känns det liiite skönare. Denna dag på jobbet har bara flugit iväg och jag har tagit massvis med prover, hållt i samtal och delat medicin. s.å roligt! Sen fick jag sluta lite tidigare och det är underbart att få hämta lite tidigare på föris. Nu har vi stooorstädat här hemma och äntligen är det skinande rent och doftar mmm:) Sängkläderna är i tvätten och imorgon ska jag be T hämta upp alla julsaker. 
 
Om jag skulle gissa så lär jag väl somna typ 21.30 efter denna vecka men ska försöööka hålla mig vaken. Har förresten klickat hem alla julklappar till T och detta år blev jag såå nöjd. Ni vet hur bortskämd jag är och det är så roligt att få vara den som skämmer bort för en gångs skull! Nu ska jag ta en latte och krypa upp här i soffan! 
 
Imorgon om det är lite ljust ska jag försöka visa allt jag fått! och ps. neeej jag är inte gravid, fått så många meddelanden om det haha. Det kommer dröja tills dess! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela