moa gullbrand

godmorgon från oss

Publicerad 2014-11-29 11:31:54 i Shopping,

 
 
En liten lördagspuss från oss! 
 
 
 
 
Heej på er, hoppas ni mår bra. Vi har tagit en lugn morgon och bara myst, ätit frukost och pysslat på hela familjen. As we speak är T och hämtar upp alla julsaker så nu ska det julpyntas för fuuullt! Åh så jag längtat. Här hemma går allt julpynt i vitt, silver och lite guld precis som jag vill ha det. 
 
 
Senare idag ska vi åka runt på lite affärer och kika julklappar till minstingen i familjen. Detta år kommer Melina bli överöst med julklappar, det är ju så kuuuul så det går faktiskt inte att låta bli. Sen ikväll blir det middag ute och bio och sen får vi se om vi möter upp vänner eller om vi åker hem och bara myser jag och T:) 
 
 
Men nuuu kan jag ju iallafall passa på att visa er en av sakerna jag fått i veckan. I tisdags när jag jobbade fick jag ett sms där det stod "kan inte hålla mig, en av dina julklappar väntar här hemma nu!". Tror ni man blir nyfiken då eller? hihi. När jag kom hem väntade en röd stor fin låda och i den låg.... 
 
 
 
 
 
En ghd plattång och hårfön! Jag blev så chockad och hoppade upp och ner haha. Om ni inte vet det så är ghd kanske världens bästa märke när det kommer till hårverktyg. Dom håller verkligen typ hela livet och är så dyra, så trodde aldrig att jag skulle få äga en:) Har verkligen världens mest otroliga pojkvän som ger mig något sånt här bara sådär. ♥ 
 
Det är nästan som T kan läsa min tankar för jag har gått och funderat på att jag nog behöver en ny plattång. Ni vet ju att jag har typ världens tjockaste hår men denna glider genom håret och gör det platt på några minuter, och gör även såå fina slarviga lockar. Kunde inte vara mer nöjd! tack älskling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela