moa gullbrand

from the first time we locked eyes, shit was crazy

Publicerad 2014-09-29 16:55:40 i

 
 
 
 
Okej nu tänker jag vara suuupercool och erkänna en sak, alltså jag ä.l.s.k.a.r Zara Larsson, hur gammal är hon, typ 16?! Tänk om jag hade haft en sån förebild när jag växte upp! Om ni bara vissteeee hur många låtar jag sjunger med i när jag sitter i bilen haha....ni skulle dö! Älskar att Zara också har världens självdistans och fötterna på jorden, inte lätt när man är typ världsstjärna så ung. Sen att hon är världens feminist och utbildar på pojkar och flickar, så tuff! Sen är hon ju så galet snygg så man dör! 
 
Meeen det jag skulle skriva var: Har ni hört senaste låten Rooftop? Alltså s.å bra! Går på repeat här hemma och mamman hoppar runt och dansar och sjunger med vareenda gång hehe. Undrar om jag har någon sorts medelålderskris? haha... 
 
 
Lyssna på den här om ni inte hört iallafall,
videon är också så himla gullig! Åh vill också vara 16.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela