moa gullbrand

Äntligen!

Publicerad 2015-04-29 09:16:34 i Vardag,

Hej på er och godmorgon! Jag gick och la mig 20 igår och har alltså sovit 12h, herregud vad det behövdes! 

Igår var den stora tentan, och när jag gick ut därifrån spreds verkligen en lyckokänsla i kroppen! Jag gjorde verkligen allt jag kunde och räcker inte det kan jag vara nöjd ändå! Just den dagen när tentan är över har jag drömt om i 3 månader. Även om vi har en kurs kvar är den så lätt jämfört med detta! 

Jag och några klasskompisar åkte ner på stan och shoppade och bara njöt i solen.  Som ni förstår var jag helt död igårkväll men nu är jag mitt gamla jag igen! Nu är jag ledig fram tills på måndag, förstår ni så härligt?! 

Idag har jag ätit frukost i lugn och ro i sängen och idag ska jag träna, städa och såntdär bara. Så skönt med ingen stress! Livet är helt enkelt uuunderbart just nu! 😍 




Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-04-29 20:16:07

Åh vad skönt det måste kännas! Du är så jäkla duktig som klarar allt 😚

Svar: men tack fina du! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela