moa gullbrand

work it

Publicerad 2015-04-30 10:50:03 i Vardag,

Godmorgon på er! Jag har verkligen haft en toppen förmiddag. Eftersom Melina ska vara hemma med mig imorgon fick hon vara några timmar på förskolan idag men innan dess hade vi en lugn morgon här hemma med frukost och Dora. När jag lämnade henne på förskolan kom alla hennes vänner springades och speciellt hennes "närmsta" vän Sol blev sååå glad och gud jag ville typ gråta där och då haha. Så himla gulliga. 
 
Sen åkte jag till gymmet och körde ett grymt pass. Det blev lite av varje men fokus på axlar och ländryggen. Jag har sån kramp nu haha. Jag har naturlig svank i ryggen och är just därför ganska svag i det partiet, så det måste verkligen tränas upp! Efter det åkte jag och solade, så himla skönt. 
 
 
Idag när jag skulle åka och klädde på mig slog det mig hur långt jag kommit. Jag vet att det kanske inte ser så mycket ut för världen, men för någon som hade en h.e.m.s.k graviditet med +27kg och som haft ätstörningar halva livet har detta varit en sån kamp. Och nu står jag här och tittar i spegeln och bara "är det här jag?!" är det där MINA muskler som kikar fram?! Det är en sån underbar känsla, ren lycka! 
 
Nu ska jag bara slappa här hemma en stund, äta lunch i lugn och ro och sen träffa upp Josefine på en fika. Så mysigt! Ikväll ska vi till Melinas farmor och sambo och äta middag och sen måste vi ju såklart kika på någon majbrasa hihi. kram på er! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-02 10:28:21

Tycker det ser ut som ena din tutte som tittar fram ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela