moa gullbrand

sunday funday

Publicerad 2015-08-30 11:04:39 i Vardag,

Heeej på er bloggisar. Hoppas allt är bra. 
 
 
 
Här sitter jag i sängen med en stoor kopp kaffe och njuter. Min kaffemaskin är utan tvekan min käraste ägodel. Att få nymalet kaffe varje morgon är en sån lyx, och ni skulle bara veta hur gott det smakar. Det enda negativa är att man blir så himla kräsen på kaffe och det mesta duger inte längre hihi. 
 
 
 
 
Körde ett morgonpass imorse med och det gick toppen. Biceps och ländrygg(svanken)blev det! Sen kom jag hem till en glad liten tjej som gav mig världens största kram, alltid lika mysigt. Igår var vi ju ute i stugan och alltså ni skulle se hur mycket det är just denna helg när alla stugor mittemot är tända och alla har lyktor och eldar vid vattnet och sen börjar vi ropa till varann! Det är tradtion att man låter som indianer mot varandra och sen ropar "andra sidan är ni klara..." ja ni vet? Det är bara så himla fin stämning! Så nu är hösten officiellt här! 
 
 
Idag är det kalas på schemat och sen det vanliga med städning, tvätt och storhandling. Det är "den" veckan om ni vet vad jag menar och mitt humör just nu är ungefär som en liten hundvalp. Jag vill typ ligga i sängen och bli ompysslad till max och få en massa pussar och gos och komplimanger, varför är det inte lika lätt för killar att förstå?! haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela