moa gullbrand

wednesday

Publicerad 2015-12-30 10:59:54 i Vardag,

 
 
 
 
Jag & lilla magen idag =) 
 
 
 
Godmorgon på er! Ja jag vet att det är suupertråkigt att läsa sånna inlägg som igår men jag är bara så himla less på att behöva försvara mina val och mitt liv för folk som inte ens känner mig! puh. 
 
Hoppas ni har en fin onsdag iallafall! Idag är det lite fix här hemma för ikväll packar vi nämligen in oss i bilen och åker iväg till fjällen! Ska bli så skönt att komma bort och i fjällen väntar heeela stora släkten och det ska bli så roligt att fira nyår ihop allesammans. Förhoppningsvis är det massor med snö däruppe, åh vad vi längtar! Men först en dag här hemma då T jobbar, vet inte om det är ett dåligt val att åka vid 19-tiden i 4 timmar med Melina men jag tror att hon håller sig vaken och ser någon film under tiden, och det är ju så mycket mysigare att vakna upp på nyårsafton i vår fina stuga istället! 
 
Nu ska jag dricka upp mitt te sen göra iordning en halloncheesecake
med oreobotten, kan det ens misslyckas? mmm! 
 

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2015-12-30 11:15:35

Hej Moa!
Du tar alltid så snygga och proffsiga selfies och det vill jag också kunna göra!
Kan inte du ge mig lite tips och tricks? Vad ska man tänka på? Använder du något redigeringsprogram? Hur gör du helt enkelt!?! :)
Sen undrar jag över din makeuprutin, är det lösögonfransar eller lashextansions du har?
Tacksam för svar! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-31 22:09:24

Folk är jätteroliga. Alla hat mot snygga tjejer. Jag är ganska så gammeldags och skulle aldrig lägga upp lite halv nakna bilder för jag tycker inte det känns rätt, men alla har rätt att göra som man vill och helt ärligt så inspirerar du mig mkt till träning och din rumpa är så snygg :) alla gör ju sina val men inget är rätt och fel. Det den där tjejen skrev om att du skulle va en dålig mamma va det värsta jg läst. Du tar hand om ditt utseende och det är viktigt i samhället att va snygg. Men du kan sa de roliga i det hela snygga tjejer klankar inte ner på andra för vi vet att vi ser bra ut men det är den större gruppen som inte är födda med skönhet och som inte ägnar några timmar i gymmet alls som kommenterar, så för att dem e avundsjuka så det ända dem kan klaga på är att leka fina flickor och säga det e fel att lägga ut såna bilder. Men det är för dem flesta har inte kroppen till det. Gör dina val som du vill, fuck allt annat. Din blogg är skitkul att läsa ❤️ Gott nytt år

Svar: Vad glad jag blir fina du, behövde lite pepp! TACK! ❤️❤️❤️❤️
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela