moa gullbrand

shoes shoes shoes

Publicerad 2015-02-27 12:22:00 i Shopping,

 
 
 
 
 
 
Nu när våren och sommaren snart är här längtar jag såå efter en massa nya saker. Min shoppinglista är lång kan jag tala om ;) Måste nästan skriva ner den faktiskt. Något som jag verkligen verkligen måste beställa är iallafall skor. Jag älskar mina Air max och det är dom skönaste skor jag äger, och det bästa med dom är faktiskt att jag rymmer mitt inlägg (för min höft) vilket gör att jag får ungefär 10 gånger mindre ont än vanligt! Såklart måste jag köpa ett par även till Melina så hela familjen kan matcha! Sen måste jag också ha ett par låga air force så jag kan matcha med Melinas. Förståååå hur coola vi kommer vara när vi går runt där i likadana skor hihi! 
 
 
Två tips om ni ska beställa nike-skor förresten som jag alltid brukar göra. 
1. jag beställer alltid "junior" skor. De finns upp till strl 39 och kostar betydligt mindre än damskor! 
2. jag beställer alltid utomlands! Dessa är från footlocker.eu och alla tre med frakt går på 1800;-, vilket ju är tokbilligt! 

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2015-02-27 16:01:28

Haha faan varför tipsar du om det, jag som preciis beställt ett par nike air max och sagt att jag skulle nöja mig med dem eftersom jag inte hittade air force i min storlek.. Och så kommer detta..!!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2015-02-27 16:01:30

Haha faan varför tipsar du om det, jag som preciis beställt ett par nike air max och sagt att jag skulle nöja mig med dem eftersom jag inte hittade air force i min storlek.. Och så kommer detta..!!

Svar: hahaha neeej skämtar du?! haha åh förlåt haha!
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-04 22:10:35

Hej! Tack för bra tips, men hur lyckas du beställa från den europeiska sidan? Jag kan inte lägga några varor i kundkorgen :/

Svar: men vad knasigt?! det kunde jag göra! har dock inte beställt än, kanske tog slut då?
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela