moa gullbrand

pluggonsdag

Publicerad 2015-01-28 10:23:26 i Vardag,

Godmorgon på er! Jag steg upp tiiidigt imorse. Så skönt att njuta av lugnet och en kopp kaffe innan resten av familjen vaknar. Sen har jag faktiskt storstädat och hunnit ta ett morgonbad, snacka om lyx! (ja tydligen är städa lyx för mig, haha) 
 
 
 
Dagens slappa mama=) 
 
Nu väntar jag på att Emelie och Vadar ska komma hit och sen ska vi plugga hela förmiddagen. Vi får se hur det går, ibland är vi jäkligt effektiva och ibland sitter vi bara och skrattar och larvar oss. Senare idag kommer Jennie och Tuvis hit och det blir perfekt, behöver lite bästis-tid känner jag! Och ikväll ska jag försöka mig på biskvier och lite annat gott till Melinas kalas. Jag har verkligen fått en dille på just biskvier. Om det finns något jag cravar så är det verkligen det haha. Sååå gott ju! 
 
 
 
Jaja, önskar er en fantastisk onsdag så hörs vi senare! kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela