moa gullbrand

äntligen semester!

Publicerad 2015-07-12 18:02:40 i Vardag,

 
 
 
Heeej på er=) Hur mår ni idag? Jag mår toppen men är himla trött! 
 
 
Haft en toppenhelg, igår var jag ute med Josefine och trots lite drama var det en rolig kväll. Idag har jag och Melina bara myst, hon är så kramig nu ♥ Och sen har vi åkt och hälsat på min mami! 
 
Så mycket roligt att se framemot nu! Idag fick T äntligen semester och vi börjat med en resa till Finland på tisdag, bara bo på hotell, äta gott och sen åka på äventyrspark med en massa karuseller, hur kul?! Efter det blir det en resa till Göteborg med våra fina vänner Jennie och Kristoffer, iih så himla kul ju! Var SÅ längesen jag var i Göteborg och det ska bli så roligt att åka med vänner och så småtjejerna som kommer ha så kul. Efter det blir det några dagar i Huddik i Ts stuga med Melinas farmor och bonusfarfar. Det kommer också bli helt fantastiskt! Vilken härlig semester vi har framför oss! 
 
 
 
 
 
 
Nu vill jag helst bara ligga kvar här i sängen men det behövs tvättas, städas och packas (suuuuck!) så bara att sätta igång! Men först lite tacos och en stor kopp kaffe så jag orkar =) kram! 

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-07-12 20:42:28

Om du ändå ska packa för så många resor kan du komma hit och packa åt mig med.. Du borde vara expert! Jag vääääntar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela