moa gullbrand

crosses

Publicerad 2015-03-29 11:16:06 i Vardag,

Hej på er. 
 
 
 
Här är det en extremt trött mamma som ramlade in här hemma vid 04 inatt. Nykter såklart men ändå=) Sen blev jag väckt av en liten tjej vid 06.30 haha. Men som tur är tog T henne så jag fick sova någon timma till iallafall! 
 
 
 
 
Kände igår att jag verkligen ville ut och ha kul, så följde med Emelie och någa vänner ut och dansade och drack goda alkoholfria drinkar. Det var verkligen superkul! Precis vad jag behövde. 
 
Nu sitter jag och Melina här bredvid varandra och hon äter macka och jag dricker kaffe. Så mysigt. Vi ska strax ta ett lååångt varmt bad och sen är det bara storhandling och ni vet det vanliga "söndagsgörat" kvar. Denna vecka ska jag begrava huvudet i plugg och kroppen på gymmet, ska bli så skönt! 
 
 
Ja det här var ju ett roligt inlägg haha, mitt huvud är lite segt och fullt med tankar idag. Kram! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela