moa gullbrand

helgfeeling

Publicerad 2015-03-28 17:59:42 i Vardag,

 
 
 
Tjingeling från sängen! 
 
 
 
 
Heeej på er! 
 
 
 
Har ni en soft lördag? Vår helg har börjat supermysigt. Igår pluggade jag på stan med Vadar och Emelie. Just nu är det verkligen råplugg varenda dag om vi ska klara kommande tenta+OSSCE. Sen gick vi på stan och kikade och shoppade lite. Fick med mig såå snygga träningstights hem. 
 
 
 
Glad Mellan på kalas med typ hundra dockor, dvs himlen för henne! =) 
 
 
Imorse åkte jag och tränade, körde mage och ville typ gråta på slutet. Precis som det ska vara hihi. Sen åkte vi iväg på kalas och Melina var såå taggad! Sen efter det åkte Melina med sin mormor på isshow och vi åkte hem. Nu har vi precis börjat fixa med maten här hemma och jag känner verkligen lugnet. Nystädat hem, Melina är så nöjd och sitter och äter middag och mumsar melon och ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa! Jag har gjort bananer doppade i mörkchoklad i frysen och så frysta vindruvor, mmmums! 
 
 
 
Dagens middag blir entrecoté med sallad med fetaost, vattenmelon och rödlök, alltså dör så gott! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela