moa gullbrand

Off we goooo

Publicerad 2015-05-18 16:29:18 i Vardag,

Heej på er! 
 
 
puh vilken dag! Först bestämde Melina sig för att stiga upp klockan 03.30. HALV FYRA! Hör ni?! Hon gick upp ur sängen, tog på sig skor och mössa och sen var hon vaken resten av morgonen. Som tur är var hon ganska snäll och jag fick slumra bredvid medan hon gjorde en massa saker. Men kan ju inte säga att jag var direkt pigg vid 07=) 
Sen har jag varit på sjukhuset och fixat klart allt för operationen, det kommer nog bli toppen! Det enda "problemet" är att jag vägrar ryggmärgsbedövning (eftersom jag fått skador av det) och måste sövas med narkos vilket betyder att jag kommer ha typ 10ggr mer ont när jag vaknar, och då måste dom lägga nervblockader i ljumsken, och jag har sett hur det går till och är inte sådär jättetaggad precis....ååh vill inte! Och sen när jag kom hem ringde förskolan och såklart har Melina fått feber..lillhjärtat! Så jag åkte direkt och hämtade henne. Som tur är var det bara lite lite feber och hon är pigg och glad så ska åka och handla alvedon sen så går nog resan imorgon bra! Nu kommer mormor snart hit och är med Melina för jag ska iväg och fixa naglarna, gud så skönt det ska bli!  
 
 
Haha vill ni veta det roligaste förresten...hade glömt att fylla i ena ögonbrynet imorse när jag kom till sjukhuset, haha alltså ni tjejer vet hur det ser ut, jag höll på att fnissa ihjäl mig haha! 
 
 
Sitter förresten och kollar hashtagen #mombod på instagram, herregud vad grymma mammor! Vi är helt jäkla fantastiska som burit på våra barn och vi ska vara så stolta, inget annat! Tänker gå på stranden nu och bara vara så himla stolt över mina ränder lite här och där. 
 
Nu tror jag inte jag hinner kika in nåogt mer innan resan så vi hörs senare helt enkelt! Nu ska jag njuta av en fantastisk vecka med god mat, goda drinkar (alkoholfria om någon undrade haha) och en massa lek och bad med min älskade lilla familj! Jag kommer uppdatera på instagram så följ mig där om ni inte redan gör det! ♥ (Gullbrand heter jag), puss!!! 

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2015-05-18 18:08:32

Hahah hade fått panik om jag glömt ena ögonbrynet. Sminkar mig aldrig förutom just ögonbrynen, de är heliga. Måste ha det xD ha en underbar resa. Du får gärna skriva sen om vad du tyckte om att resa dit med barn! :)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2015-05-18 20:45:34

Åhh ha det så bra nu <3

Postat av: lisa

Publicerad 2015-05-19 13:39:39

Ha en helt underbar semester och skicka hem lite sol och värme till Sverige 😚

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela