moa gullbrand

Godmorgon lördag

Publicerad 2015-11-21 09:22:59 i Vardag,

 
Hej på er fininsar! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här vaknade vi upp till en riktig snöstorm, sååå efterlängtat men oh my så mycket snö! Det firar vi med varm choklad till frukost =) 
 
 
 
 
Är faktiskt utvilad för första gången på flera dagar och det är en så skön känsla! Lördag idag och T jobbar och jag & Melina ska träffa Jennifer idag och mysa, ska bli så kul! Men innan det måste vi verkligen storstäda. Vet inte vad T och Melina gjorde igår när jag var borta haha, det ser hemskt ut! Och så blir jag ju liiite sugen på att plocka fram lite julpynt...speciellt när vi är borta nästa helg då det är 1:a advent, eller är det alldeles för tidigt? 
 
 
Igår var jag ju och såg nya Hunger Games med Josefine, och
herreguuuud så bra den var! Verkligen p.e.r.f.e.k.t slut, så nöjd! ¨
 
 
Nej hörrni, dags att ta tag i städningen! kram 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-11-21 21:27:53

Åååå vad mysigt det är 😀😘😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela